Una botiga de Comerç IN oferirà al Centre Comercial El Teler productes de tretze establiments associats

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

L’associació Comerç IN ha instal·lat un espai al Centre Comercial El Teler d’Ontinyent on hi ha a la venda productes de tretze botigues de la ciutat de diversos sectors. La Tenda de Nadal obrirà fins al 7 de gener, de 10.00 a 14.00 i de 16.00 a 21.00.
Aquesta és la principal novetat de la campanya nadalenca d’enguany de l’entitat, presentada aquest dijous amb l’eslògan ‘Bon Nadal i moltes facilitats’ per la gerent, Amparo Boscá, i el regidor de Promoció Econòmica, Juan Pablo Úbeda.
Enguany també s’ofereix un servei de lliurament a domicili de les compres, tant les fetes presencialment als establiments com les realitzades a través de la web compraenontinyent.com. El portal ha renovat el disseny, i ha afegit més productes i establiments.
D’altra banda, l’associació ofereix la Targeta Regal que es pot carregar amb l’import que es desitge per a pagar als establiments adherits.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits